Hemen Teklif Alın

Hemen Teklif Alın

Teklif Alın

S-Matik®; banka, hastane, kamu kurumları gibi hizmet noktalarında hizmet sürelerini kısaltıp kalitesini artıran, işletmelerine kaynak planlaması yapma imkanı sağlayan ve müşteri ilişkileri yönetimine veri sağlayan bir müşteri sıralandırma çözümüdür.

Donanım Bileşenleri

Biletleme Ekipmanları (Kiosklar ve Bilet Makinaları)

Dokunmatik ekranlar bir diğer adıyla kiosklu sistemler, kullanımı kolay ürünler olup gerek basit anlamda sıra numarası üretmek için gerekse her türlü reklam amaçlı görüntü göstermek için kullanılabilirler. Kiosklara kart okuyucu entegre edildiğinde müşterilere kart tipine göre öncelikli bilet verilebilir. Bilet makinaları, basit bir yazıcıdan farklı olarak kurumun logosunu, işlem tarih ve saat bilgisini de biletin üzerine basarlar.

I-BOX
I-BOX
Z-BOX
Z-BOX
A-BOX
A-BOX
S-BOX
S-BOX
c-box
C-BOX

Ortak Özellikler

Yukarıda farklı kiosk tasarımlarına yer verilmiş olup, bu tasarımlar üzerinden firmanızın kurumsal kimliğine ve uygun revizeler yapılabileceği gibi Tümsaş Tasarım Merkezi tarafından tamamen size özel tasarım çalışması da yapılabilir. Kiosk gövde renkleri ve görsel unsur olarak kullanılan pleksi renkleri size özel farklılaştırılabilmektedir.

Bileşenler Standart Opsiyonel
Gövde 1,5 mm DKP Saç
Elektrostatik Boya
Pleksi ve Dijital Baskı
Kurumsal kimlik unsurlarını yansıtacak özel tasarım ve malzeme kullanımı
Ekran 18,5 inch 21,5 inch veya
istenen özel boyutlarda
Dokunmatik Teknoloji Surface Acustic Wave Capacitive veya IR
PC Konfigurasyon İşlemci: Celeron
Bellek: 4 GB
Harddisk: 120 GB SSD
İşlemci: i3/i5/i7
Bellek: 8/16 GB
Harddisk: 256/512 GB SSD
Yazıcı Termal Baskı
Baskı Genişliği: 2 inch
Baskı Hızı : 250 mm/sn
Termal Baskı
Baskı Genişliği: 3 inch
Baskı Hızı :200 mm/sn
Kart Okuyucu Motorize Kart Okuyucu Motorize Kimlik Tarayıcı
Karekod Okuyucu
*Yeni TC Kimlikleri Okuma Özelliği

Göstergeler (Ana Göstergeler, Digital Signage Panelleri)

Uygulama alanlarında farklı led rengi ve çözünürlükteki gişe ve ana gösterge alternatifleri ile sıra bekleyen müşterileri ilgili noktaya yönlendirir. Aura serisi matrix LED tip göstergeler ana gösterge, gişe göstergesi ve bilgi panosu (kayaryazı) olarak kullanılabilmektedir. Atria serisi LCD göstergeler ile sıralandırma bilgileri yanı sıra çeşitli formatlarda video görüntüleri (reklam, tanıtım filmi, haberler vs) sunulabilmektedir.

sira-yonetim-sistemleri-2

Yazılım Bileşenleri

Yönetim Yazılımı (Manager)

Temel yapı içinde Manager (Yönetim Yazılımı) tüm S-Matik donanımının kurulup çalıştırılmasını sağlayan ana yazılımdır. Sistem konfigurasyon tanımları ve cihazların (donanım) yönetimi bu uygulamadan gerçekleşir.

Akıllı bir öncelik motoruna sahip olan sistem, belirlenecek koşul, zamanlama ve hatta kurum hedefine uygun segment önceliklendirmesi ile dinamik bir “müşteri önceliklendirme” altyapısı sunmaktadır.

Sanal Terminal

Personelin sırası gelen müşteriyi çağırabildiği ve yönlendirdiği çağrı terminalinin bilgisayar üzerinde çalışan yazılım uygulamasıdır.

Bilet Dağıtıcı (Ticket Dispenser)

Kiosklar üzerinde kullanıcı arayüzlerinin kuruma özel olarak tanımlandığı ve müşterilerin ekranda seçim yapıp bilet aldığı kiosk arayüz uygulamasıdır.

Sira-Yonetim-Sistemi

Raporlama ve İzleme (Reporter & Monitoring)

Raporlama modülü, şubeler, gişeler, kullanıcılar ve işlemler hakkında istatistiksel bilgilerin çekilebildiği bölümdür. Gerek seçilen şube gerekse tüm şubeler için alınacak raporlar, performans yönetimi ve kadro planlaması gibi konularda yöneticilere analiz yapma imkanını verir.

Ortalama işlem süresi, ortalama bekleme süresi, toplam müşteri sayısı ile hizmet verilen ve verilemeyen müşteri sayılarına ilişkin raporlar saatlik, günlük ve aylık bazda veya kategori, gişe, kullanıcı ve şube bazında üretilebilir. Ayrıca alt işlemler, bilet detayları, gişe ve kullanıcı bazında sisteme giriş çıkışlar raporlanabilir. Gişelerin ve kullanıcıların performansı görüntülenebilir.

S-Matik ağına sahip firmaların merkezden tüm sistemi izleyebilmesi için hazırlanmış bir yazılım çözümüdür. WEB tabanlı olarak çalışan S-Matik Monitor aşağıdaki işlevleri yerine getirebilmektedir;

  • Şube yoğunluk, işlem durumlarının izlenmesi
  • Şube donanım / yazılım ve konfigürasyonlarının incelenebilmesi
  • Şubede oluşan hataların anında merkezden izlenebilmesi

Entegrasyon Yeteneği

CRM Entegrasyonu

Müşteriler başta kartlı sistemler olmak üzere müşteriye ait bir kod ve ID ile kurumun veritabanından sorgulanıp, kişiye özel önceliklendirme, mesaj verme, kampanya duyuruları gibi konularda kurum verileri esas alınarak sistem yönlendirilir.

Core Entegrasyon

S-Matik kullanıcısının sırası gelen müşteriyi çağırabildiği ve yönlendirdiği çağrı terminalleri, tercihe göre fiziki terminal olabileceği gibi, kullanıcı bilgisayarında çalışan masaüstü uygulama veya firma core uygulaması ile entegre edilmiş web tabanlı çözümler de olabilmektedir.

Üçüncü Parti Entegrasyonlar

Gerek diğer marka sıralandırma sistemleri gerek digital signage uygulamaları veya özellikle kurumsal IK uygulamaları gibi kaynaklardan veri temininde kuruma özel uygulamalara entegre imkanı mevcuttur.

1977'den bu yana sektöründe köklü kuruluşlar için müşteri deneyimi çözümleri üretiyoruz.

Müşteri konforu odaklı bir yaklaşımla AR-GE, teknoloji ve tasarım kavramlarının bütünleşik olarak ele alındığı, hayatı kolaylaştıran ve ülkemiz ekonomisine katma değer sunan çözümler geliştirmekteyiz.

Zaman Kazandıran Çözümler ile işletmelerin yanındayız

Müşterilerinizin deneyim kalitesini, yeni nesil çözümlerimiz ile birlikte artırabilmek için hemen bize ulaşın.
İletişime Geçin