Hemen Teklif Alın
S-Matik®; banka, hastane, kamu kurumları gibi hizmet noktalarında hizmet sürelerini kısaltıp kalitesini artıran, işletmelerine kaynak planlaması yapma imkanı sağlayan ve müşteri ilişkileri yönetimine veri sağlayan bir müşteri sıralandırma çözümüdür.
Donanım Bileşenleri
Biletleme Ekipmanları (Kiosklar ve Bilet Makinaları)
Dokunmatik ekranlar bir diğer adıyla kiosklu sistemler, kullanımı kolay ürünler olup gerek basit anlamda sıra numarası üretmek için gerekse her türlü reklam amaçlı görüntü göstermek için kullanılabilirler. Kiosklara kart okuyucu entegre edildiğinde müşterilere kart tipine göre öncelikli bilet verilebilir. Bilet makinaları, basit bir yazıcıdan farklı olarak kurumun logosunu, işlem tarih ve saat bilgisini de biletin üzerine basarlar.
I-BOX
Z-BOX
A-BOX
S-BOX
C-BOX
Ortak Özellikler
Yukarıda farklı kiosk tasarımlarına yer verilmiş olup, bu tasarımlar üzerinden firmanızın kurumsal kimliğine ve uygun revizeler yapılabileceği gibi Tümsaş Tasarım Merkezi tarafından tamamen size özel tasarım çalışması da yapılabilir. Kiosk gövde renkleri ve görsel unsur olarak kullanılan pleksi renkleri size özel farklılaştırılabilmektedir.
Göstergeler (Ana Göstergeler, Digital Signage Panelleri)
Uygulama alanlarında farklı led rengi ve çözünürlükteki gişe ve ana gösterge alternatifleri ile sıra bekleyen müşterileri ilgili noktaya yönlendirir. Aura serisi matrix LED tip göstergeler ana gösterge, gişe göstergesi ve bilgi panosu (kayaryazı) olarak kullanılabilmektedir. Atria serisi LCD göstergeler ile sıralandırma bilgileri yanı sıra çeşitli formatlarda video görüntüleri (reklam, tanıtım filmi, haberler vs) sunulabilmektedir.
Yazılım Bileşenleri
Yönetim Yazılımı (Manager)
Temel yapı içinde Manager (Yönetim Yazılımı) tüm S-Matik donanımının kurulup çalıştırılmasını sağlayan ana yazılımdır. Sistem konfigurasyon tanımları ve cihazların (donanım) yönetimi bu uygulamadan gerçekleşir.
Akıllı bir öncelik motoruna sahip olan sistem, belirlenecek koşul, zamanlama ve hatta kurum hedefine uygun segment önceliklendirmesi ile dinamik bir “müşteri önceliklendirme” altyapısı sunmaktadır.
Sanal Terminal
Personelin sırası gelen müşteriyi çağırabildiği ve yönlendirdiği çağrı terminalinin bilgisayar üzerinde çalışan yazılım uygulamasıdır.
Bilet Dağıtıcı (Ticket Dispenser)
Kiosklar üzerinde kullanıcı arayüzlerinin kuruma özel olarak tanımlandığı ve müşterilerin ekranda seçim yapıp bilet aldığı kiosk arayüz uygulamasıdır.
Raporlama ve İzleme (Reporter & Monitoring)
Raporlama modülü, şubeler, gişeler, kullanıcılar ve işlemler hakkında istatistiksel bilgilerin çekilebildiği bölümdür. Gerek seçilen şube gerekse tüm şubeler için alınacak raporlar, performans yönetimi ve kadro planlaması gibi konularda yöneticilere analiz yapma imkanını verir.
Ortalama işlem süresi, ortalama bekleme süresi, toplam müşteri sayısı ile hizmet verilen ve verilemeyen müşteri sayılarına ilişkin raporlar saatlik, günlük ve aylık bazda veya kategori, gişe, kullanıcı ve şube bazında üretilebilir. Ayrıca alt işlemler, bilet detayları, gişe ve kullanıcı bazında sisteme giriş çıkışlar raporlanabilir. Gişelerin ve kullanıcıların performansı görüntülenebilir.
S-Matik ağına sahip firmaların merkezden tüm sistemi izleyebilmesi için hazırlanmış bir yazılım çözümüdür. WEB tabanlı olarak çalışan S-Matik Monitor aşağıdaki işlevleri yerine getirebilmektedir;
- Şube yoğunluk, işlem durumlarının izlenmesi
- Şube donanım / yazılım ve konfigürasyonlarının incelenebilmesi
- Şubede oluşan hataların anında merkezden izlenebilmesi
Entegrasyon Yeteneği
CRM Entegrasyonu
Müşteriler başta kartlı sistemler olmak üzere müşteriye ait bir kod ve ID ile kurumun veritabanından sorgulanıp, kişiye özel önceliklendirme, mesaj verme, kampanya duyuruları gibi konularda kurum verileri esas alınarak sistem yönlendirilir.
Core Entegrasyon
S-Matik kullanıcısının sırası gelen müşteriyi çağırabildiği ve yönlendirdiği çağrı terminalleri, tercihe göre fiziki terminal olabileceği gibi, kullanıcı bilgisayarında çalışan masaüstü uygulama veya firma core uygulaması ile entegre edilmiş web tabanlı çözümler de olabilmektedir.
Üçüncü Parti Entegrasyonlar
Gerek diğer marka sıralandırma sistemleri gerek digital signage uygulamaları veya özellikle kurumsal IK uygulamaları gibi kaynaklardan veri temininde kuruma özel uygulamalara entegre imkanı mevcuttur.
S-Matik Mall
Kalabalık kasa önü bekleme yoğunlukları, S-Matik Mall sistemleri sayesinde, sosyal mesafe kurallarına uygun ve hızlı işlem yapabilen ferah bir alan görünümüne kavuşarak müşteri deneyimi kalitesini yükseltir. Kamu kurumları ve bankacılık alanlarından farklı olarak mağazacılık sektöründe sıra numarası üretme sistemi yerine kasa üzeri yönlendirme sistemleri daha etkin ve kullanım kolaylığı sağlayan sistemler olarak tercih edilir.
S-Matik v4.0
S-Matik Sıra Yönetim Sistemlerinin en gelişmiş versiyonlarından biri olan S-Matik Versiyon 4.0, sağladığı esnek alt yapı alternatifi sayesinde PC bağımsız bir sisteme sahiptir. Endüstri 4.0 ile gelişen endüstriyel çözümlerin bir uzantısı olarak bulut teknolojisini yansıtan S-Matik Versiyon 4.0 tasarımı kullanım kolaylığı sunan zengin bir alt yapıyla sıra yönetim sistemlerine farklı bir çözüm alternatifi oluşturur.
S-Matik Wi-Fi
S-Matik Wi-Fi, S-Matik Müşteri Sıra Yönetim çözümlerinin merkez iletişimini kablosuz bir yapı üzerine taşıyarak gerekli haberleşme bağlantılarının daha hızlı ve etkin bir şekilde yapılmasını sağlayan bir alt yapı geliştirmesidir. S-Matik Müşteri Sıra Yönetim çözümlerinde bağımsız bir altyapı üzerine kurulu olan kiosklar sayesinde gösterge ekranları ve PC sistemleri arasında kablosuz bir iletişim yakalanarak kablo yoğunluğunun ve müdahale yavaşlığının önüne geçilir.
S-Matik Temassız
Kamusal alanlarda hijyenin önem kazandığı bu hassas dönemde, müşterilerin sağlıklı bir hizmet deneyimi yaşamalarını sağlamak, toplumsal sağlık açısından da oldukça önemli hale gelmiştir. Yıllardır bankalardan, hastanelere, kamu kuruluşlarından, satış noktalarına kadar birçok noktada kullanılan ve müşterilerin ayakta kuyruk beklemek yerine, konforlu bir şekilde hizmet almalarını ve teknolojik unsurlarla yönlendirilmelerini sağlayan S-Matik Müşteri Sıralandırma ve Yönlendirme Çözümleri, post-corona süreci için de yenilikleri sunmaya devam ediyor.
S-Matik Signage
Esnek ekran tasarım araçları sayesinde müşterilerinizin izleme yapacağı ekranları özelleştirebilirsiniz. S-Matik sistemi ile entegre durumlarda ana gösterge olarak kullanılan ekranların bir bölümünde çağrılan müşteriler sıralı olarak izlenebilirken, başka bir alanda kurumsal logo, kurumsal görseller, başka bir alanda video veya slider görselleri ve hatta metin olarak mesajlarınızı sunabileceğiniz kayar yazı alanları tanımlanabilmektedir.
S-Matik Randevu
S-Matik sıra yönetim sistemine entegre olarak çalışan randevu çözümüz sayesinde kurumsal randevu sisteminizdeki kayıtlara ilişkin sıra sisteminin gerekli önceliklendirmenin yapılması ve randevusu gelen müşterilerin çağrılması sağlanmaktadır. Randevu kayıtları sadece kayıt olarak kalmamakta S-matik sistemi ile şubelerinizdeki hizmet akış sürecine dahil olmaktadır. Böylelikle şube yoğunluklarınız yönetilebilir hale geldiği gibi müşterilerinizin beklemeden hizmet almasına imkan sağlanmaktadır.
SecureVey
Müşteri deneyimi grafikleri, bir kurumun itibarı ve verimliliği açısından oldukça önemli veri arşivleri oluşturur. Optimizasyon ve iyileştirme çalışmaları açısından her kurum müşterilerin geri bildirimlerini öğrenmek ve raporlamak ister. Klasik anket uygulamaları çoğu zaman müşterilerin farkına bile varmayacağı etkin olmayan çözümlerdir.
Mesafe Koruyucu (MK-20)
MK-20 sosyal mesafe farkındalık cihazı, COVID-19 sonrası müşteri ve çalışan sağlığı için önemli olan sosyal mesafenin korunması için geliştirilmiş teknolojik bir hatırlatıcıdır.