Müşterilerinizin Memnuniyetini Ölçün ve Kolayca Raporlayın
Müşteri deneyimi grafikleri, bir kurumun itibarı ve verimliliği açısından oldukça önemli veri arşivleri oluşturur. Optimizasyon ve iyileştirme çalışmaları açısından her kurum müşterilerin geri bildirimlerini öğrenmek ve raporlamak ister. Klasik anket uygulamaları çoğu zaman müşterilerin farkına bile varmayacağı etkin olmayan çözümlerdir.
Teknik Özellikler
- Esnek soru tanımlama
- Emojiler ile görsel seçenek sunma
- Sıra sistemi ile entegrasyon sayesinde güvenilir veri
- Kurum, servis, hizmet veren ve kullanıcı bazlı veri
SecureVey sistemiyle müşteri memnuniyeti tamamen dijital olarak ölçülür ve müşteri için ekstra bir zaman kaybı yaratmaz. İşlem hızı, hizmet kalitesi, performans değerlendirmesi gibi müşteri memnuniyetini etkileyen unsurlar aktif bir şekilde ölçülerek arşivlenir.
SecureVey sisteminin sunduğu en önemli yenilik, değerlendirmelerin genel bir veri değil müşteri bazında bir analiz içermesidir. Müşterinin memnuniyet seviyesi, hizmet aldığı birim, hizmet aldığı personel, hizmet türü, işlem süresi ve kartlı sıra sistemi kullanıldığında müşteri özelinde değerlendirme alınabilir.
SecureVey anket sistemi, denetimli dijital yapısı sayesinde her müşteri için aldığı hizmetlerin bir kez değerlendirme yapılmasını sağlayarak bilgi kirliliğinin ve veri yoğunluğunun önüne geçer. Elde edilen anket sonuçları kolayca analiz edilebilen, gereksiz bilgi barındırmayan ve yeterli detaya sahip olan veriler olarak arşivlenir.