S-Matik®; banka, hastane, kamu kurumları gibi hizmet noktalarında hizmet sürelerini kısaltıp kalitesini artıran, işletmelerine kaynak planlaması yapma imkanı sağlayan ve müşteri ilişkileri yönetimine veri sağlayan bir müşteri sıralandırma çözümüdür.
Biletleme Ekipmanları (Kiosklar ve Bilet Makinaları)
Dokunmatik ekranlar bir diğer adıyla kiosklu sistemler, kullanımı kolay ürünler olup gerek basit anlamda sıra numarası üretmek için gerekse her türlü reklam amaçlı görüntü göstermek için kullanılabilirler. Kiosklara kart okuyucu entegre edildiğinde müşterilere kart tipine göre öncelikli bilet verilebilir. Bilet makinaları, basit bir yazıcıdan farklı olarak kurumun logosunu, işlem tarih ve saat bilgisini de biletin üzerine basarlar.
Göstergeler (Ana Göstergeler, Digital Signage Panelleri)
Uygulama alanlarında farklı led rengi ve çözünürlükteki gişe ve ana gösterge alternatifleri ile sıra bekleyen müşterileri ilgili noktaya yönlendirir. Aura serisi matrix LED tip göstergeler ana gösterge, gişe göstergesi ve bilgi panosu (kayaryazı) olarak kullanılabilmektedir. Atria serisi LCD göstergeler ile sıralandırma bilgileri yanı sıra çeşitli formatlarda video görüntüleri (reklam, tanıtım filmi, haberler vs) sunulabilmektedir.
Yönetim Yazılımı (Manager)
Temel yapı içinde Manager (Yönetim Yazılımı) tüm S-Matik donanımının kurulup çalıştırılmasını sağlayan ana yazılımdır. Sistem konfigurasyon tanımları ve cihazların (donanım) yönetimi bu uygulamadan gerçekleşir.
Akıllı bir öncelik motoruna sahip olan sistem, belirlenecek koşul, zamanlama ve hatta kurum hedefine uygun segment önceliklendirmesi ile dinamik bir “müşteri önceliklendirme” altyapısı sunmaktadır.
Sanal Terminal
Personelin sırası gelen müşteriyi çağırabildiği ve yönlendirdiği çağrı terminalinin bilgisayar üzerinde çalışan yazılım uygulamasıdır.
Bilet Dağıtıcı (Ticket Dispenser)
Kiosklar üzerinde kullanıcı arayüzlerinin kuruma özel olarak tanımlandığı ve müşterilerin ekranda seçim yapıp bilet aldığı kiosk arayüz uygulamasıdır.
Raporlama ve İzleme (Reporter & Monitoring)
Raporlama modülü, şubeler, gişeler, kullanıcılar ve işlemler hakkında istatistiksel bilgilerin çekilebildiği bölümdür. Gerek seçilen şube gerekse tüm şubeler için alınacak raporlar, performans yönetimi ve kadro planlaması gibi konularda yöneticilere analiz yapma imkanını verir.
Ortalama işlem süresi, ortalama bekleme süresi, toplam müşteri sayısı ile hizmet verilen ve verilemeyen müşteri sayılarına ilişkin raporlar saatlik, günlük ve aylık bazda veya kategori, gişe, kullanıcı ve şube bazında üretilebilir. Ayrıca alt işlemler, bilet detayları, gişe ve kullanıcı bazında sisteme giriş çıkışlar raporlanabilir. Gişelerin ve kullanıcıların performansı görüntülenebilir.
S-Matik ağına sahip firmaların merkezden tüm sistemi izleyebilmesi için hazırlanmış bir yazılım çözümüdür. WEB tabanlı olarak çalışan S-Matik Monitor aşağıdaki işlevleri yerine getirebilmektedir;
- Şube yoğunluk, işlem durumlarının izlenmesi
- Şube donanım / yazılım ve konfigürasyonlarının incelenebilmesi
- Şubede oluşan hataların anında merkezden izlenebilmesi
CRM Entegrasyonu
Müşteriler başta kartlı sistemler olmak üzere müşteriye ait bir kod ve ID ile kurumun veritabanından sorgulanıp, kişiye özel önceliklendirme, mesaj verme, kampanya duyuruları gibi konularda kurum verileri esas alınarak sistem yönlendirilir.
Core Entegrasyon
Sanal terminal uygulaması kurumsal yazılımların içine gömülerek, kullanıcıların bilgisayarında yeni bir uygulamaya gerek kalmadan çağırma ve yönlendirme fonksiyonları gerçekleştirilir.
Üçüncü Parti Entegrasyonlar
Gerek diğer marka sıralandırma sistemleri gerek digital signage uygulamaları veya özellikle kurumsal IK uygulamaları gibi kaynaklardan veri temininde kuruma özel uygulamalara entegre imkanı mevcuttur.
S-Matik® Mall
Sosyal mesafe kurallarına uygun hizmet ortamı sunabilmek adına, tercih edeceğiniz S-Matik Müşteri Sıralandırma ve Yönlendirme Çözümleri, hizmet konforunuz için olmazsa olmaz bir teknoloji sunarken, yeni geliştirilen C-Box Temassız ile dokunmadan bilet numarası alınmasına imkan sağlamaktadır. Müşterilerin ortak kullanım teknolojilerine yönelik geliştirmiş olduğu hijyen hassasiyetine ilişkin, temassız sensör teknolojileri ile sadece elinizi gösterip, bilet almanızı sağlayan C-Box Temassız, tam da bu alandaki müşteri ihtiyacına çözüm olacaktır.
S-Matik® v4.0
S-Matik Sıra Yönetim Sistemlerinin en gelişmiş versiyonlarından biri olan S-Matik Versiyon 4.0, sağladığı esnek alt yapı alternatifi sayesinde PC bağımsız bir sisteme sahiptir. Endüstri 4.0 ile gelişen endüstriyel çözümlerin bir uzantısı olarak bulut teknolojisini yansıtan S-Matik Versiyon 4.0 tasarımı kullanım kolaylığı sunan zengin bir alt yapıyla sıra yönetim sistemlerine farklı bir çözüm alternatifi oluşturur.
S-Matik® Wi-Fi
S-Matik Wi-Fi, S-Matik Müşteri Sıra Yönetim çözümlerinin merkez iletişimini kablosuz bir yapı üzerine taşıyarak gerekli haberleşme bağlantılarının daha hızlı ve etkin bir şekilde yapılmasını sağlayan bir alt yapı geliştirmesidir. S-Matik Müşteri Sıra Yönetim çözümlerinde bağımsız bir altyapı üzerine kurulu olan kiosklar sayesinde gösterge ekranları ve PC sistemleri arasında kablosuz bir iletişim yakalanarak kablo yoğunluğunun ve müdahale yavaşlığının önüne geçilir.
S-Matik® Temassız
Kamusal alanlarda hijyenin önem kazandığı bu hassas dönemde, müşterilerin sağlıklı bir hizmet deneyimi yaşamalarını sağlamak, toplumsal sağlık açısından da oldukça önemli hale gelmiştir. Yıllardır bankalardan, hastanelere, kamu kuruluşlarından, satış noktalarına kadar birçok noktada kullanılan ve müşterilerin ayakta kuyruk beklemek yerine, konforlu bir şekilde hizmet almalarını ve teknolojik unsurlarla yönlendirilmelerini sağlayan S-Matik Müşteri Sıralandırma ve Yönlendirme Çözümleri, post-corona süreci için de yenilikleri sunmaya devam ediyor.
SecureVey
Müşteri deneyimi grafikleri, bir kurumun itibarı ve verimliliği açısından oldukça önemli veri arşivleri oluşturur. Optimizasyon ve iyileştirme çalışmaları açısından her kurum müşterilerin geri bildirimlerini öğrenmek ve raporlamak ister. Klasik anket uygulamaları çoğu zaman müşterilerin farkına bile varmayacağı etkin olmayan çözümlerdir.
Mesafe Koruyucu(MK-20)
MK-20 sosyal mesafe farkındalık cihazı, COVID-19 sonrası müşteri ve çalışan sağlığı için önemli olan sosyal mesafenin korunması için geliştirilmiş teknolojik bir hatırlatıcıdır.