İçeriğe geç WhatsApp

Tümsaş A.Ş. olarak, müşteri hizmet yolculuğunun her aşamasında kaliteyi ve verimliliği artıran çözümler sunuyoruz. Müşteri deneyimi teknolojilerindeki 40 yılı aşkın tecrübemizle, işletmenizin müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkaracak sistemler geliştiriyoruz.

Müşteri hizmet yolculuğu, müşterinin ilk temas noktasından hizmet sonrası ölçümlemelere kadar uzanan bütünsel bir süreçtir. Bu sürecin her aşamasında, müşteri deneyimini iyileştiren ve işletme verimliliğini artıran teknolojik çözümlerimizle yanınızdayız.

Hizmet sürecinin ilk adımı, randevu alımı

Hizmet Öncesi

Randevu Yönetimi çözümlerimiz veya mevcut randevu sistemlerine entegrasyon yeteneğimiz sayesinde, müşterileriniz bulundukları yerden işlemleri için kolayca sıra alarak günlük planlarına devam edebilirler. Mevcut ve beklenen yoğunluğu hesaplayarak müşterilerinizin sırasını ve işlem zamanını yönetebilir, müşterilerinize eksiksiz bir deneyim sunabilirsiniz.

"S-Matik Randevu" İnceleyin
Hizmet noktasına gelen müşterinin sıralandırma sistemi kioskları ile karşılanması

Müşteri Karşılama

Sıra Yönetimi ve kiosk çözümlerimiz, müşterilerinizi karşılayan interaktif ortamlardır, müşterilerinizi doğru noktalara yönlendirir, bekleme sürelerini optimize ederek iş performansınızı artırabilir ve müşterilerinizin hizmet deneyimini iyileştirebilirsiniz. Akıllı algoritmalar üzerine kurulu müşteri önceliklendirme yönetim araçları ve uyarı sistemleri ile müşterilerinizin bekleme sürelerini etkin bir şekilde yönetebilirsiniz.

"S-Matik Sistemi" İnceleyin
Müşteri sırasını beklerken digital signage mesajları ile aktif bekleme aşamasında

Aktif Bekleme

Sıra sistemi çözümlerimiz ile müşterilerinizi uzun kuyruklarda bekletmek yerine konforlu şartlarda beklemelerine imkan sağlıyoruz. Sıralarını beklerken keyifli zaman geçirmeleri için sıra sistemine entegre digital signage uygulamalarımız sayesinde bekleme sürelerini aktif geçirmelerine imkan sağlıyoruz. Böylelikle müşterilerinize mesajlarınızın iletilmesi noktasında sesli, video ve görsel dosyalarınızın yayınlanacağı bir mecra sunulmaktadır.

"S-Matik Digital Signage" İnceleyin
Hizmet alımı aşamasında self-servis kiosklar tercih edilebilir

Self-Servis Hizmet

Farklı fonksiyonlara yönelik olarak geliştirilen self-servis kiosklar ile; müşterilerinizin işlemlerini kendi kendine, daha hızlı ve daha verimli bir şekilde gerçekleştirmelerine imkan sağlayabilirsiniz. Kiosk çözümlerimizle; bilgi alma, satış, sipariş, başvuru, ödeme ve nakit işlemler gibi birçok işlevi gerçekleştirebilir, hem müşterilerinize teknolojik kanallar üzerinden ulaşır hem de işlem maliyetlerinizi kontrol altına alabilirsiniz.

"Self-Servis Kiosk" İnceleyin
Yüz yüze hizmetleri hızlandırmak için TCR gişe otomasyon çözümleri

Yüz yüze Hizmet

Yüz yüze hizmet almak isteyen müşterileriniz için hizmet verimliliğini artıran ve hizmet konforunu yükselten çözümlerimiz sayesinde aynı zamanda personelinizin de performansını artırıyoruz. Gişe otomasyon çözüğmlerimiz ile özellikle gişelerdeki nakit işlemlerin getirdiği yük minimize edilmektedir.

"Gişe Otomasyon" İnceleyin
Hizmet sonrası raporlama ve izleme araçları ile müşteri memnuniyeti değerlendirme

Hizmet Sonrası

Ölçemediğiniz şeyi yönetemezsiniz... İster yüz yüze, isterse self-servis çöüzmlerimiz üzerinden müşterilerinizin aldığı hizmetlere ilişkin tüm süreç, gelişmiş raporlama ve anlık izeleme (monitöring) araçları izlenmektedir. İleri raporlama araçları ile müşterilerinizin bekleme ve hizmet sürelerini inceleyip, müşteri memnuniyeti ve verimliliğinizi yönetebilirisiniz.

"S-Matik 4.0" İnceleyin


Müşteri Hizmet Yolculuğu Çözümlerimiz ile Veri Odaklı Karar Alma...

Dijital dönüşümünüzde sunmuş olduğumuz lobi yönetim çözümlerimize yer verin... Müşteri davranışları, hizmet süreleri ve memnuniyet verileri ile işletmenizi sürekli iyileştirin ve stratejik kararlar alın.

Hizmet Hızında Artış

Akıllı sıra yönetimi, otomasyon sistemleri ve self-servis çözümlerimiz ile hizmet sürelerinizi %40'a kadar azaltın.

Müşteri Memnuniyeti

Bekleme sürelerinin azaltılması, hizmet kalitesinin artırılması ve kişiselleştirilmiş deneyimler ile müşteri memnuniyetini %30'a kadar artırın.

Operasyonel Verimlilik

Personel kaynaklarının optimum kullanımı, iş süreçlerinin otomasyonu ve gerçek zamanlı veri analizi ile operasyonel verimliliği %25 artırın.



Müşterilerinizin hizmet deneyimini birlikte tasarlayalım...

Müşteri memnuniyeti ve operasyonel verimliliği artırmak için çözümlerimizi dinleyin.