Hizmetler
Ürün geliştirmeden, satış sonrası teknik destek hizmetlerine kadar uçtan uca tüm ihtiyaçlarınızda yanınızdayız.
Lobi Yönetim teknolojilerindeki tecrübemiz ile işletmenizin verimliliği ve müşterilerinizin memnuniyeti için sizlere doğru çözümleri geliştirip, üretiyor ve ardından satış sonrası destek hizmetlerimiz ile çözümlerimizin sürekliliğini garantiliyoruz.
Endüstriyel Tasarım & Üretim
TÜMSAŞ, endüstriyel tasarım projelerinde sektörel gelişmelere uyumlu, müşteri ihtiyaç ve isterlerine uygun çözümleri yenilikçi bir yaklaşım içinde geliştirmektedir.
2017 yılından bu yana ürün geliştirme süreçlerini, T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından onaylı bir TASARIM MERKEZİ olarak yürütmektedir.
Fonksiyonel ihtiyaçlar doğrultusunda belirlenen çok farklı bileşenler ve metal, plastik, cam, membran gibi farklı malzeme türlerinin kullanıldığı ürün geliştirme süreçlerinde yenilikçi üretim teknikleri kullanılarak verimliliği yüksek, maliyeti düşük ürün tasarımı hedeflenmektedir.


Özellikle metal yüzeyler için lazer kesim ve büküm dosyaları, kalıp için işleme dosyaları, kablolama detayları

Ergonomi ve isterlere uygunluğun testi için prototipleme ve seri üretim öncesi iyileştirme

Seri üretim için gerekli tüm tasarım çıktılarının gözden geçirilip seri üretime geçilmesi

Kalite ve tasarımdaki yetkinliğimizle, yüksek performanslı çözümler sunuyoruz.
Gerek standart ürünlerimizde gerekse müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine özel geliştirilen endüstriyel tasarımlarımızda; kalite, verimlilik ve fonksiyonellikten asla ödün vermiyoruz.
Talep edilmesi halinde, müşteriye özel geliştirilen tasarımların tescil hakları müşteriye devredilebilmektedir.
Tümsaş, geliştirmiş olduğu S-Matik Müşteri Sıralandırma Sistemi ile Design Turkey Tasarım Ödülü kazanarak bu alandaki tasarım ve mühendislik yetkinliğini resmi olarak kanıtlamıştır.


Yazılım Geliştirme
Teknolojik gelişmeleri takip eden yenilikçi yaklaşımımızla birleştirdiğimiz tecrübemiz sayesinde müşterilerimizin yazılım geliştirme konusundaki bütün ihtiyaçlarına en kısa sürede cevap verebilen çözümler sunuyoruz.
Kullanıcı deneyimi ve verimliliği esas alarak; donanım yönetimi, kurumsal ve 3. parti yazılım entegrasyonlarını içerecek şekilde ihtiyaçlarınıza uygun yazılım geliştirme projelerni yürüterek müşterilerimizle uzun vadeli ilişkileri tercih ediyoruz.
Yazılım geliştirme sürecini yönetirken sürekli iyileştirmeye ve verimliliği yükseltmeye odaklanan uzmanlarımız geliştirme döngüsü boyunca proje önceliklerini belirleyerek yazılım ya da donanımın performansını ön planda tutuyoruz.

Çevik proje yönetim yaklaşımları yanısıra güncel frontend, backend, veritabanı, bulut ve yapay zeka teknolojileri ile müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap verirken sektör değişkenlerini ve gelecek talepleri göz önünde bulunduruyoruz.

Kodlama ve güvenlik standartlarına uygun olarak geliştirdiğimiz yazılımlar, mobil ve masaüstü gibi farklı işletim sistemleri göz önünde bulundurularak tasarlanmaktadır.

Müşteri karşılama, sıtralandırma, yönlendirme ve kiosk çözümleri başta olmak üzere kuruma özel web tabanlı ve mobil uygulamalar, entegrasyon ve cihaz/donanım yönetim projeleri başarılı ile yürütülmektedir.

İşinize değer katacak, yenilikçi ve sürdürülebilir yazılım çözümleri...
Web tabanlı uygulamalardan entegre donanım yönetim çözümlerine, kiosk yazılımlarından veri yönetimine kadar geniş bir alanda, ihtiyaçlarınıza özel projeler üretiyoruz. Çevik yöntemlerle hızlı hareket ediyor, modern teknolojileri kullanarak yüksek performanslı ve güvenli yazılımlar sunuyoruz.
Yenilikçi yazılım çözümlerimizden olan "Çek Kabul Kiosk Projesi" 2020 yılında ve "S-Matik 4.0.Projesi" 2021 yılında PSM AWARDS tarafından “YENİLİKÇİ MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ & DENEYİMİ” kategorisinde ödüllendirilmiştir.
Derin sektör bilgisi ve teknik uzmanlık, projeye özel, ihtiyaca yönelik çözüm geliştirme kabiliyeti, hızlı teslimat ve kesintisiz destek ile yanınızdayız.
Teknik Servis & Saha Hizmetleri
Türkiye genelinde yaygın servis ağımız ve 7/24 kesintisiz hizmet veren teknik ekiplerimiz ile müşterilerimize güvenilir ve hızlı çözümler sunuyoruz.
Çağrı merkezimize ulaşan bildirimler, müşteriyle yapılan SLA (Hizmet Seviyesi Anlaşması) kapsamında belirlenen süreler içerisinde teknik ekiplerimize yönlendirilir ve müdahale süreçleri etkin bir şekilde yönetilir.
Yurdun dört bir yanındaki mobil ekiplerimiz ve çözüm odaklı teknik servislerimizle, cihaz arızalarına en kısa sürede müdahale ediyor; operasyonel sürekliliği sağlıyoruz. Sahada görev yapan uzman kadromuz, her müdahaleyi yalnızca bir tamir işlemi olarak değil, müşteri memnuniyeti odaklı bir çözüm süreci olarak ele alır.


Teknik destek taleplerini hızla karşılama & gerektiğinde saha müdahale ekiplerinin koordinasyonu

Yalnızca teknik müdahaleler değil, keşif aşamasından başlayarak, kurulum ve kurulum sonrası destek ve periyodik bakım hizmetleri

Çağrı takibi, anlık müdahale bilgisi, envanter yönetimi, performans takibiine imkan veren altyapı

Etkin Çözüm, Sürekli Gelişim...
Deneyimli çağrı merkezi ekibimiz, müşterilerimizin her an yanında olmak ve teknik destek taleplerini hızla karşılamak için 7 gün 24 saat görev başındadır.
Tüm müdahaleler, gelişmiş koordinasyon altyapımız sayesinde anlık olarak izlenir ve gerektiğinde mobil ekiplerimiz hızlıca yönlendirilir.
Müşteri beklentilerini karşılamakla yetinmeyip, her zaman bir adım öteye geçmeyi hedefleyen servis anlayışımızla teknik ekiplerimizi sürekli geliştiriyoruz. Eğitimlerle ve teknolojiyle güçlendirilmiş ekip yapımız sayesinde, sahada birinci sınıf hizmet sunuyor; güvenilir ve sürdürülebilir bir destek altyapısı sağlıyoruz.